מוקד תמיכה טכנית: 03-5317000 , 9392*
שיבוץ החדרים אינו סופי. יש להתעדכן בשיבוץ הקורסים סמוך לפתיחת שנת הלימודים.
תאריך עדכון : 17/07/2024 17:31:39

מדיה חברתית וניהול תכנים 35426-01
Social Media and Content Management
מרצה: מר טל איתן

תאור הקורס

יוצרי התוכן בימינו הם רבים ומגוונים: משווקים, עסקים, ארגונים חברתיים, מנהיגים, מובילי קהילות, משפיענים ומשתמשים מן השורה - כולם עוסקים ביצירה וניהול של תכנים והצגה עצמית ברשתות החברתיות ובמרחבים דיגיטליים נוספים. סוגי התוכן רבים ביותר: מציוצים קצרצרים ועד מאמרים ארוכים ומפורטים, סרטוני וידאו, סטוריז, צילומי סטילס, איורים ופודקאסטים, רשימות תפוצה ומועדוני חברים מקוונים. קורס זה מציג בפני הלומדים את העולם העשיר של המדיה החברתית וניהול התוכן העדכני לימינו, וכולל התנסות מעשית בגיבוש אסטרטגיה ויצירת מגוון רחב של תכנים.

מטרות הקורס / תוצרי הלמידה

בסיומו של קורס זה, הסטודנט ידע/יהיה מסוגל:

  • להכיר לעומק את עולם התוכן ברשתות החברתיות
  • ליצור מגוון תכנים בהתאם ליעדים האסטרטגיים ולמטרות התוכנית
  • להפיק תכנים שיווקיים איכותיים ואפקטיביים לקידום יעדים שונים
  • לשלב בין סוגות וסגנונות של תכנים בהתאם לצורך ולהקשר ובהתאמה לצרכים ארגוניים ו/או אישיים
  • להשתמש בכלים שונים ומגוונים ובתיאוריות מחקריות לצורך פיתוח תוכן מקוון
ציון סופי

תרגילים במהלך הקורס - 30%

פרויקט גמר - 70% (עבודת בית)

דרישות הקורס

על משתתפי הקורס ללמוד כל אחד מהשיעורים באופן עצמאי א-סינכרוני, ולהגיש את התרגילים הכלולים בכל שיעור. בנוסף, יש להגיש פרויקט גמר על פי ההנחיות.

דרישות קדם

לקורס זה אין דרישות קדם.

ביבליוגרפיה

 

חלקים נבחרים מתוך - Goffman, E. (2002). The presentation of self in everyday life. 1959. Garden City, NY.

Katz, E., Blumler, J. G., & Gurevitch, M. (1973). Uses and gratifications research. The public opinion quarterly, 37(4), 509-523.

Lymperopoulos, I. N. (2016). Predicting the popularity growth of online content: Model and algorithm. Information Sciences, 369, 585-613.

Miller, H. (1995, June). The presentation of self in electronic life: Goffman on the Internet. In Embodied knowledge and virtual space conference (Vol. 9, pp. 1-8).