יוצרי התוכן בימינו הם רבים ומגוונים: משווקים, עסקים, ארגונים חברתיים, מנהיגים, מובילי קהילות, משפיענים ומשתמשים מן השורה - כולם עוסקים ביצירה וניהול של תכנים והצגה עצמית ברשתות החברתיות ובמרחבים דיגיטליים נוספים. סוגי התוכן רבים ביותר: מציוצים קצרצרים ועד מאמרים ארוכים ומפורטים, סרטוני וידאו, סטוריז, צילומי סטילס, איורים ופודקאסטים, רשימות תפוצה ומועדוני חברים מקוונים. קורס זה מציג בפני הלומדים את העולם העשיר של המדיה החברתית וניהול התוכן העדכני לימינו, וכולל התנסות מעשית בגיבוש אסטרטגיה ויצירת מגוון רחב של תכנים.
בסיומו של קורס זה, הסטודנט ידע/יהיה מסוגל:
תרגילים במהלך הקורס - 30%
פרויקט גמר - 70% (עבודת בית)
על משתתפי הקורס ללמוד כל אחד מהשיעורים באופן עצמאי א-סינכרוני, ולהגיש את התרגילים הכלולים בכל שיעור. בנוסף, יש להגיש פרויקט גמר על פי ההנחיות.
לקורס זה אין דרישות קדם.
חלקים נבחרים מתוך - Goffman, E. (2002). The presentation of self in everyday life. 1959. Garden City, NY.
Katz, E., Blumler, J. G., & Gurevitch, M. (1973). Uses and gratifications research. The public opinion quarterly, 37(4), 509-523.
Lymperopoulos, I. N. (2016). Predicting the popularity growth of online content: Model and algorithm. Information Sciences, 369, 585-613.
Miller, H. (1995, June). The presentation of self in electronic life: Goffman on the Internet. In Embodied knowledge and virtual space conference (Vol. 9, pp. 1-8).